petek, 14. oktober 2016

Voščilnica - porabi ostanke

Prav lepo pozdravljene! 

Tokrat sem se lotila porabiti ostanke. Tanek ostanek vzorčastega papirja, ki mi je zelo všeč s temi vrtnicami, ki so ravno takšne kot Altenew štampiljke vrtnice. Vzela sem roza papir in ga poštempljala z Altenew obrobo vrtnice v malce temnejši roza barvi, da ni roza papir tako dolgočasen. Prilepila sem oba papirja na belo osnovo za voščinice in dodala roza trak, kjer se papirja stikata. Od teh voščilnic mi je ostalo kar precej izrezov Zate. Vzela sem jih pet in jih zalepila enega na drugega, da sem dobila malce dimenzije in z roza blazinico odtisnila še pripadajočo štampiljko Zate. S črno blazinico in Mistijem sem odtisnila nadaljevanje napisa, ter dodala prozorne kaplice iz Tedija. 

En lep ustvarjalen dan vam želim!
Tamara

5 komentarjev:

  1. Super si se znašla z ostanki. Krasno izpade

    OdgovoriIzbriši
  2. Izvrstno porabljeni "ostanki". Čudovita je.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ostanki, ti ne delajo preglavic. Zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno uporabljeni ostanki. Čudovito voščilnico si ustvarila. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Fajn, ker se znajdeš tudi z ostanki in narediš čudovito voščilnico.

    OdgovoriIzbriši