torek, 18. oktober 2016

Baby voščilnica s SugarPea Designs

Ojla punce! 

Hvala za vse vaše obiske in sladke komentarje. Danes z vami delim voščilnico za rojstvo malega princa, ki se je pridružil skupini Modrijani. Izrezala sem bodi s šablono SugarPea Designs in nanj s sivo blazinico odtisnila štampiljko z notami. Bodi sem prilepila na bel Krog s šivi. Banner sem izrezala s SSS Stitched Banners. Za ozadje sem uporabila embossing mapico notno črtovje. Dodala siv trak in zvezdico.


Pozdravček do naslednjič,
Tamara

4 komentarji:

  1. Čudovita čestitka!! Ta barva je noro dobra :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni je najprej padla v oči barva. Krasna je. Pa zelo simpatična voščilnica za malega Gabrijela.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi meni je barvna kombinacija izredno všeč. Super izpade na notnem ozadju.

    OdgovoriIzbriši
  4. Svetovna barvna kombinacija in zelo lepa dobrodošlica malemu Gabrijelu. :-)

    OdgovoriIzbriši