torek, 4. oktober 2016

Morski okvir

Ojla, danes imam po dolgem času eno moško voščilnico, tiste, ki me spremljate na facebooku ste je gotovo že pred časom videle, na blog pa še ni zašla. Naredila sem jo s pomočjo šablon Joy z morskimi motivi. Za lesen okvir sem uporabila rjav papir na katerega sem ostisnila štampiljko za ozadje les in še dodatno z rjavo distres blazinico pobarvala. Ker mi je bilo potem preveč rjavo, sem malo posvetlila z belo blazinico. Okvirček sem naredila z Romantičnimi kvadrati in s pomočjo Mistija odtisnila napis Ustvarjalnega dotika. 



Pozdravček,
Tamara

4 komentarji:

  1. Les in kanček modre za ozadje in številko, sta prava kombinacija za morsko voščilnico. Krasna je!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zares super kombinacija. Lepo si skompletirala vse skupaj. Zelooo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši