ponedeljek, 24. oktober 2016

Roza oktober

No, pa je tudi meni v zadnjih trenutkih uspelo narediti nekaj voščilnic za dober namen :) To so moje rozike, ki jih podarjam Europa Donna in prijavim na CRAFT-alnico za izziv Roza novoletne voščilnice. 

Ker sem uporabila tudi šablonice Najlepši par jo prilepim še v galerijo Oktober (Bordura snežinke in Praznični Jeleni).

Pozdravček, 
Tamara

9 komentarjev:

  1. Čudovite rozike si izdelala. Zelo mi je všeč kombinacija kraft kartona in roza barve. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi tvoje rozike so zelo luštne! Vidim, da premalokrat posežem po kraft barvi, zelo lepo pride.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tamara čudovite so! Všeč mi je izbrana barvna kombinacija.
    Lepo bodi, Jana

    OdgovoriIzbriši
  4. Tamara, na ED bodo zelo vesele tvojih čudovitih voščilnic. Prav prikupno rozasto praznične so :-)) Krasno si jih sestavila.
    Hvala ♥ ker si dobrodelna in vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj kako so lepe, kakšne krasne snežinke si uporabila.
    Hvala, da si se nam pridružila v dobrodelni Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepe voščilnice za dober namen.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovite voščilnice. Kraft in roza barva gresta enkratno skupaj :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovito si ustvarjala.
    Hvala, ker si dobrodelna in ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice.

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasne so in vsaka šteje! :) Zelo lepo pride kraft papir in roza kombinacija. Te snežinke so prav čarobne. Preprosto, a čudovito!

    OdgovoriIzbriši