torek, 25. oktober 2016

Poročna Knjigica

Danes sem vam pripravila poročno knjigico v beli in natur kombinaciji. Meni ena najboljših do sedaj. Uporabila sem tudi šablonice Najlepši par: Tag z dodatki in Odprti tag, zato jo pripenajam v Galerijo oktobra.






Ob izdelavi sem dobila cel kupček idej tudi za klasične poročne voščilnice, ki pa jih pokažem v naslednjih dneh ;)

Bodite lepo in ustvarjalno,
Tamara

8 komentarjev:

  1. Tamara, res je prečudovita. Bela in natur sta super kombinacija in vsi detajli so premišljeno postavljeni tja, kjer morajo biti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je. Res lepa kombinacija barv.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi meni je izredno všeč kombinacija barv. Res je lepa tale knjigica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prečudovito knjigic si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna je. Pri več izdelkih sem opazila posebne čipke. Lahko izdaš, kje jih nabavljaš.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Tale rjava in bela čipka je pa iz Arta: Tekstilni dekorativni trak Malmo, sem jo čisto slučajno opazila ko sem brskala. Res je lepa ampak tudi pregrešno draga 1m = 2,49€ ;(

      Izbriši
  6. Beli in natur kombinaciji, še posebej poročni se nikakor ne morem upret! :) Vedno me res očara in mi je nekaj posebnega! Prav zares je ena najlepših poročnih knjig! Vsi ti drobni detajli zloženi na pravo mesto. Tudi meni je v oči padla ta pregrešno draga kot praviš a izjemna čipka ;)

    OdgovoriIzbriši