sobota, 9. julij 2016

Voščilnica za magistrico

Danes pa prav poseba voščilnica za posebno osebo. Gospa je za svojo vnukinjo potrebovala voščilnico za magisterij. 

Uporabila sem sovico, katero sem pobarvala na 30 dnevnem izzivu barvanja, ji dodala diplomantsko kapo. Ravno ob pravem času mi je tudi poštar prinesel naročene Altenew štampiljke kaligrafska abeceda, da sem lahko naredila svoj napis magistrica. A niso te črke svetovne <3 Napis Čestitke je od Najlepši par, zato jo pripnem v Tinino Galerijo Julij.

Bodite ustvarjalno, 
Tamara



3 komentarji:

  1. Pa so res svetovne črke. Če ne bi napisala, da so štampiljke, bi prisegla na print. :-))) Čudovito čestitko si ustvarila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Simpatična sovica in lepo sestavljena voščilnica. Tudi jaz bi stavila na print :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lepo si ji tole naredila!...pa barve so mi svetovne!

    OdgovoriIzbriši