sobota, 11. november 2017

Božična serija #1

Hej, 
Po skoraj 4 tedenski blog pavzi se vračam nazaj z božičnimi voščilnicami. Vse te lepotičke, ki bodo pokazane v naslednjih dneh so nastale že v začetku leta in spomladi, saj sem vedela, da bom zadnji trenutek imela norišnico... In res je prišlo tako (še celo blog pavza se je prikradla, a brez skrbi ves čas sem pridno ustvarjala), v zadnjem mesecu nisem naredila niti ene božične. Vmes  pa sem se malo podružila s super puncami, ki sem jih srečala na otvoritvi nove Rayher trgovine v Novem mestu <3 

Sedaj pa k voščilnici. 
Izrezala sem snežinke in zlatega in srebrnega svetlečega papirja. Sploh srebrnega sem reciklirala in uporabila pakiranje od dickmansov :) Odtisnila napis srečno s pomočjo Mistija. Posenčila sem osnovo za voščilnico z rdečo Distress blazinico ferstive berries. Odrezala sem kos rdečaga papirja s pikicami ter vse skupaj prilepila. 





V naslednjih dneh pa pokažem kako vse sem uporabila ostanke tega lepega rdečega papirja s pikicami. 

Že ustvarjate kaj božične voščilnice?
Pozdravček, 
Tamara

Ni komentarjev:

Objavite komentar