torek, 20. junij 2017

Škatlica presenečenja: Poročna Marjetica

Tako z veseljem izdelujem škatlice presenečenja, tole pa sem še z večjim veseljem, saj sem uporabila večino novih igračk, ki so prispele na poličke trgovinice Tame's World. Moram pa povedati, da mi je moja zlata Polona priskočila na pomoč z luknjačem, da sem naredila te čudovite marjetice <3 Hvala Polona! Za rumene 3D bunkice na marjeticah sem uporabila Nuvo Crystal Drops v rumeni barvi. Uporabila sem tudi tole osnovo za škatlico presenečenja. 

Tale zanimiv rebrast srček sem izrezala z novimi šablonicami Concord & 9th Layers of Love. V setu so tri šablone, katere so zasnovane, da lahko narediš plasti ali jih uporabiš ločeno. Zelenje pod marjeticami je tudi ena izmed šablonic iz omenjenega seta rezalnih šablon. 

Chipboard izrezek poročnega para sem postavila na travnik marjetic, ki sem ga izrezala iz zelenega kosa filca, ki se je valjal na mizi. V notranjosti pa sem uporabila še tretjo šablonico iz seta Layers of Love, kjer sem izrezala srček na katerega sem odtisnila imena s pomočjo teh štampiljk. Po tem pa sem srček vstavila nazaj v negativ. 








Pozdravček do naslednjič!
Lep dan,
Tamara


Ni komentarjev:

Objavite komentar