torek, 8. november 2016

Poročna kolekcija z Neat & Tangled

Moja serija poročnih voščilnic se nadaljuje. Tokrat sem uporabila šablono N&T Heart of Gold, ki je naravnost odlična za in-lay tehniko. Izrezala sem srček iz kraft in belega papirja ter se lotila sestavljanke. Napisi so iz ustvarjalnega dotika in odtisnjeni s pomočjo Mistija. N&T Heart of Gold pa je uporaben tudi za tresočke. Pri voščilnici z imeni sem uporabila meni zelo lepe in uporabne štampiljke Altenew Calligraphy Alpha.




Prav lep pozdrav,
Tamara

4 komentarji:

  1. Tamara, čudovite so, nežne in elegantne.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooh, čisto očarana. ♥
    To srce me že dalj časa mika. :) Še posebej, ko sem pri tebi na IG videla to izjemno voščilnico z altenew črkami. In ti povem še štorjo, da je bila namenjena prijateljevi poroki. ;) Res preprosto čudovito!
    P.s: Me zanima, boš v svojo trgovinico dodala še kaj novosti Neat & Tangled? So res zelo mamljive :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala <3 To srce je res čudovito! Ooo to pa je prav zanimiva štorija :)

      Nekaj novosti N&T potujejo k meni, upam da carina čimprej opravi in jih postavim na poličke :) Če te pa katera konkretna zanima mi pa napiši na info@tamesworld.com če slučajno ne pride v tej pošiljki, da čimprej naročim novo rundo.

      Izbriši