nedelja, 2. oktober 2016

Sladkih 18 s Stamp of Approval

Danes pokažem eno, ki sem jo že naredila v črno-zlati barvi, tokrat je bila želja v nežni roza s postrani tortico za sladkih 18 let. Osnovo za voščilnico sem poštempiljkala z zvezdico iz seta SOA Young at Heart by CAS-ual Fridays. Manjši pravokotnik sem izrezala z Birthday Journal Card in s pomočjo Winnie and Walter stencil šablonice pozicionirala roza pike s štampiljko pika iz seta Winnie and Walter Ring in the Celebration. Tortico sem izrezala in okrasila s pripadajočimi štampiljkami. Postavila sem jo na krog s šivi in zraven prilepila 18-ko.  Dodala belo satenasto mašno in voščilnica je narejena.
 
Številko 18 in "kremo" na tortici sem prevlekla z Wink of Stella markerjem, kar mi je na spodnji sliki kar dobro uspelo ujeti.V živo pa te bleščie zgledajo še veliko boljše :)


Lepo nedeljo!
Tamara

5 komentarjev: