četrtek, 16. junij 2016

Poročni Watercolor z Distress blazinicami

Tale šablonica od CottageCutz vejica s srčki mi je bila tako všeč, ko sem jo videla, da sem jo obvezno morala kupiti!
 

No, ko pa sem jo imela mi nikakor ni in ni šla njena uporaba. Ni bilo prave ideje, kako jo uporabiti, zato je kar nekaj mesecev samevala v predalu. No, potem pa se mi porodi ideja, da mogoče nebi slabo izpadla na watercolor ozadju. Seveda takoj v roke akvarelni papir, distress blazinice in testiram.  Rezultat je tole:



Waaaaaaa noro mi je všeč. Takoj pomislim, kaj še imam od poročnih motivov in nastala je cela poročna serija watercolor v različnih barvah.











Ustvarjalen pozdravček.
Tamara

5 komentarjev:

  1. Prekrasna šablona.
    Rezultat vseh izpeljank mi je zelo všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tamara, izjemno čudovita poročno akvarelna serija voščilnic!
    Še posebej me je očarala limetino zelena. :) In všeč so mi beli izrezi na akvarelnih ozadjih.. Nekaj posebnega so.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite akvarelne voščilnice. Manj je več, pokažejo pa veliko.

    OdgovoriIzbriši
  4. o, tole je pa paša za oči, kakšni lepi efekti, odlično si se tole spomnila!

    OdgovoriIzbriši