petek, 12. december 2014

Božični Pingvini #1

Za nagrado na spletni strani Bugaboo sem si lahko zbrala digi štampiljke. Počakala sem na črni petek in dobila kar 14 štampiljk. Takoj so mi v oči padli tile simpatični pingvini. Nastala pa je cela serija pingvinov.

Za vse tiste, ki imate facebook, pa sem pripravila nagradno igro. Kliknite na zgornji zavihek Facebook in preverite.

Tisti, ki pa ste iz okolice Celja, vam sporočam veselo novico. Voščilnice bo možno pogledati in kupiti 17.12. in 18.12.2014. Imela bom stojnico v City Centru Celje 1. nadstropje. Pridite kaj na obisk. 







Tale zadnja shaker voščilnica pa mi je tokrat pošteno ponagajala. Ne vem zakaj so se mi vsi sequinčki prilepili na 3d penco. 



Tamara

2 komentarja:

  1. Hi, hi, kako lušni pingvinčki. :-) Pri "tresočki" poskusi naslednjič z moos gumo namesto s 3D penico. Preverjeno. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si tega zelo lušnega pingvinčka skombinirala z različnimi ozadji. Ja, res je z moss gumo veliko lažje, ker s 3D blazinicami se mučiš že z lepljenjem, pa še ob strani so vseeno malo lepljive in pol pride do tega, da se ti delci zalepijo tja.

    OdgovoriIzbriši