četrtek, 7. julij 2016

Sožalnice

Takšen dizajn sožalnic sem že delala, ker mi je zelo všeč in popolnoma preprost sem jih naredila nekaj za zalogo. Malo sem se poigrala z različnimi embosing mapicami. Pri eni pa sem dodala rožico s Simon Says Stamp, ki je dolgo čakala, da pogruntam, kako jo uporabim :) Seveda, pa brez Najlepšega para spet ni šlo: Pravokotniki s šivi.
















































 Takole, dolgujem pa še moje barvanje za izziv. 


Za DAN 2 so spet metuljčki od GinaK Designs, le v drugih barvah. 

 
Da niso tako dolgočasni, sem nekaterim dodala detajle z belim gel pisalom. 
 

Tole pa je sovica za danes: DAN 3


Hvala za obisk.
En krasen dan vam želim!
Tamara

1 komentar:

  1. Preproste, elegantne in zelo lepe. Tudi barvanje ti gre dobro od rok.

    OdgovoriIzbriši