petek, 8. julij 2016

Orhideje

Ker sem v totalni časovni stiski in v še večjem zaostanku z objavami, sem se za danes odločila, da pokažem vse voščilnice z orhidejo od Najlepšega para. Nekatere vočilnice so nastale tudi leto dni nazaj, se prav vidi po fotografijah :) Prav obupne so mi, a se tolažim s tem, da se s časom učimo in rastemo :)  
 






Mislim, da bom naredila več objav v tem stilu po tematikah, da nadoknadim zaostnek z leto dni starimi voščilnicami. Upam, da mi ne zamerite :)

DAN 4
Danes sem si za svoje alkoholne markerje naredila  barvno shemo ali kako se pač temu reče.




Pozdravček,
Tamara

4 komentarji:

  1. JoJ kako so lepe tvoje voščilnice z orhidejo Najlepšega para :-)) Krasno si jih kombinirala na različne načine. Meni se najbolj dopadejo tiste z osnovo v več barvah. Zelo lepo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita serija voščilnic z orhidejami. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite so. Čeprav je en motiv, si ga uporabila na tako različne načine, da so tudi voščilnice nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasne so. En motiv si naredila na tisoč načinov, vsi so unikatni in posebni.

    OdgovoriIzbriši