četrtek, 5. oktober 2017

Ko pandice skočijo iz škatle...

Hejla, 

Ah te pandice so mi tako zelo všeč od Mama Elephant. Če pa jih združiš še s tole megastično škatlo od Neat & Tangled pa dobiš super kjut voščilnico. Pandice sem odtisnila s pomočjo Mistija in jih izrezala. Škatlo sem izrezala iz kraft papirja in jo senčila po robovih z distress blazinico. Na ostanek belega papirja, ki ostaja ko režem kvadrate ali pravokotnike s šivi sem odtisnila ime. Dodala balonček za prvi rojstni dan in voščilnica je narejena. Aja, pa pandice sem naučila zapeti vse najboljše po nemško, saj je voščilnica potovala v Nemčijo k sinčku moje sestrične <3 





Uporabila sem:
  • Neat & Tangled BOX
  • Mama Elephant Pandamonium
  • Concord & 9th Perfectly Penned abecedo za ime in številko
  • Distress ink vintage photo
  • Misti
Pozdravček,
Tamara

1 komentar: