četrtek, 19. oktober 2017

Čipka, čipka in še enkrat čipka

Hali halo,
danes sem pa čist v čipkah :) Tim Holtz Mix Media #2 Moje voščilnice niso niti približno mix media, ker mi ta stil popolnoma ne leži, sem jih pa uporabila tako kot mi leži :) Verjetno je opaziti, da se nisem mogla ustaviti :D








Uporabila sem:

  • Tim Holtz Mix Media #2
  • Najlepši par: Kvadrati s šivi, pravokotniki s šivi, valoviti pravokotniki s šivi


Pozdravček,
Tamara

3 komentarji:

  1. Mixed media tudi meni ne leži :) Zato pa so mi toliko bolj všeč voščilnice z uporabljenimi šablonami. Elegantno in prefinjeno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo si uporabila šablone čipk. Tudi sama jih imam zelo rada.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vse so lepe, samo taprva čipka me je pa čisto očarala, čeprav je na sožalnici.

    OdgovoriIzbriši