ponedeljek, 13. marec 2017

Roza amerikanka za tridesetletnico

Upam, da ste dobro zakorakale v nov teden. Jaz sem si dopoldan privoščila smuko na Rogli. Prav moram to napisati, ker je bilo fenomenalno. Mislim, da najboljši in najlepši dan oz. 3 ure, kar sem jih letos preživela na smučkah. Odlično vreme, proge super zrihtane, ravno prava temperatura, brez sapice vetra. Vse skupaj se je prelilo v eno tako pozitivno energijo, prav za spočit možgane, odklopit in začet nov teden. 

Ja, spet amerikanka. Hihi! Punce, kar lotite se jih, mene je bilo tudi malo strah na začetku, kako mi bo kaj uspelo. Pa se po eni 5., 6., izdelani kar navadiš in ti gre vedno lažje od rok. Se mi zdi, da pri tej velikosti mogoče bolj dobro pride do izraza kakšen lep vzorčast papir in voščilnica ne potrebuje nič kaj veliko kot kašen napis, rožico in je krasna. 

Hm...ideja, katera si upa? Prvim petim, ki se javijo lahko pošljem eno osnovo za amerikanko in se lotimo izziva... me zanima kaj bo nastalo :)

Ok, zdej pa k današnji voščilnici. Osnovo za voščilnico sem senčila z Distress blazinico spun sugar, prav tako izrez 30. Na bel kos papirja sem odtisnilo štampiljko Hero Arts Leafy vines. Banner z napisom sem okrasila z majhno štampiljko rože. Da sem povezala ozadje in napis sem štampiljki Leafy vines dodala cvetove. Ker mi je nekaj manjkalo sem dodala šive. 


En krasen začetek tedna vam želim,
Tamara

4 komentarji:

  1. Ooo kakšna nežna spomladanska rozika. :) Komaj čakam, da zacvetijo češnje.
    Veš, da me res mika, da se enkrat lotim teh "tvojih amerikank". Vedno navdušuješ z njimi, so nekaj posebnega. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super, da si dopoldan preživela v naravi, v gibanju ... Dan je bil res čudovit.
    Zelo lepa in nežna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo in ta srebrna naredi voščilnico elegantno. Ja, res bi bilo treba enkrat preizkusit to velikost voščilnice. Me veseli za odlično smuko.

    OdgovoriIzbriši
  4. vau, prekrasna štampiljka in barve ter seveda postavitev ...
    super glede smuke, kdo bi si mislil, da je tudi zdaj to možno, super!
    občasno tudi jaz vzamem kakšno amerikanko v roke, včasih je prav perfekten format.

    OdgovoriIzbriši