petek, 17. marec 2017

Amerikanke s Tagom

Malo se že ponavljam s temi amerikankami, obljubim, da jih bom malo presekala v naslednji objavi :) Ti papirji iz tedija, so ravno prave višine, da jih odrežeš samo še na širino voščilnice in ti ostane en tanek trak. Pokažem v eni od prihodnjih objav, kako sem porabila ostanke. Dodala sem samo še tag z dodatki in napis.











Se je že katera opogumila, da ji pošljem eno osnovo za amerikanko? Če ja, mi naj pošlje naslov na mejl info@tamesworld.com ;)

Pozdravček,
Tamara

2 komentarja:

  1. Ooo, kakšne elegantne amerikanke. Pa super, ker si našla primeren papir, ki paše na osnovo.
    In hvala za ponujeno osnovo. Vsaj 50 jih imam doma, ko sem si jih pred leti kupila za neka poročna vabila, pa so si potem premislili in naročili v drugi velikosti :) Upam, da me bodo tvoje voščilnice premamile in bom naredila kakšno v tej dimenziji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Helena, torej morem še večkrat podražiti z amerikankami, da se jih boste lotile :)

      Izbriši