sreda, 28. september 2016

Voščilnica s Craft Passion Čipko

Tale je bila pa ena izmed rekordno ekspresnih naročil. V roku ene ure naročena, narejena in tudi že oddana naprej :) Seveda, nisem pustila, da bi ostala brez fotke ;)

This was a totaly expres card order and delivery. So my record is 1 hour ;) but anyway I had to take a picture. 
 
Uporabila sem WRKM Next Level embossing mapico, katera ti da res poseben učinek embosinga. Iz belega papirja sem izrezala Čipko z listi in s pomočjo Mistija odtisnila napis Sv. krst. Čipko sem prilepila s 3d blazinicami. S šablono Venec in roža sem izrezala dve rožici in ju zalepila skupaj. Dodala sem nežno modro polperlico ter manjši križek od CottageCutz Ornate Cross. 

I've used WRMK Next Level embossing folder, wich I really like. I cut the Craft Passion Doily and stamped the sentiment using my Misti  and adhered if with foam tape. From this die I cut 2 flowers and the small cross from CottageCutz Ornate Cross. I've embellished the flower with a pearl.

Pozdravček,
Tamara

3 komentarji:

  1. Čudovita čipka z listki in ozadje je res nekaj posebnega. Zelo všečna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je! Embosirano ozadje mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši