petek, 30. september 2016

Sivka

Današnja voščilnica je narejena samo z izdelki Najlepši par. Iz belega papirja sem izrezala nekaj svike in jo pobarvala z alkoholnimi markerji FineColor. Ker sem želela, da je vse v isti barvi, kot sem jo uporabila na sivki, sem z rezalnikom odrezala malenkost manjši papir od osnove za voščilnico in pa pobarvala z markerjem. Na sredini sem izrezala napis čestitke, negativ pa prilepila na osnovo za voščilnico. Da sem "šparala" na papirju sem prekirala, tako da sem čez prilepila vzorčast papir. Tudi ve kdaj to naredite? Izrezala sem še dve mašni eno iz belega drugo iz paus papirja, ter obe pobarvala z markerjem. Za pikico na i sem mašni dodala vijoličen kristalček. 

For this card I used dies from Najlepsi par and alcohol markers FineColor. I cutted a couple of lavenders and colored it. Then I took a white paper and colored it with tha same marker as lavener and from the center I cut the sentiment. I've used the negative piece and colored it on the edges and adhered it on the card base. I covered the negative piece with a pattern paper and adhered the lavender with two bows (1 vellum and one 1 in lavender color). Added a smal gem to the bow and adhered the sentiment. 


Pozdravček do naslednjič,
Tamara

Ni komentarjev:

Objavite komentar