torek, 13. marec 2018

Craftalnica - EKO - KRAFT PAPIR

Pozdravček,

danes vas povabim k sodelovanju v izzivu #206 na CRAFTalnici: za osnovo voščilnice uporabi eko -kraft papir. Za inspiracijo sem ti izdelala te krasne marjetke na kraft osnovi za voščilnico.





Uporabila sem:
- kraft osnovo za voščilnico
- štanco marjetic
- Nuvo drops za centre marjetk v barvi English Mustard
- Najlepši par: Kreativni krogi, rezalna šablona Zate, zelenje in štampiljka mama
- napis mama sem embosirala z WOW embosing prahom Seafoam White

Pokukajte še k članicam za inspiracijo 
in prijavite svoj izdelek tukaj

Bodite lepo,
Tamara

6 komentarjev:

  1. Lepo voščilnice za materinski dan si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  2. V celoti je voščilnica prekrasna. Belina marjetic se res lepo ujame s craft barvo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Noro, noro sta mi všeč tvoji voščilnici! Ena izmed mojih najljubših barvnih kombinacij. :) Prav čakala sem, da jih objaviš, ko sem jih videla v Craftalnici. ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudoviti sta. Zelo lepa barvna kombinacija in dobra postavitev.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo in nežno. Čisto prava voščilnica za mamo. :-)

    OdgovoriIzbriši