nedelja, 7. maj 2017

Voščilnica: Improviziraj muco

Hej,
Ko moraš na voščilnici uporabiti muco in  nimaš rezalne šablone ali štampiljke pač improviziraš :) Prebrskala sem vse šablone, ki bi bile uporabne, da z njimi naredim muco. Odločim se, da bo balon telo muce. Za ušesa in tačke sem uporabila šablonico lista iz Altenew Vintage Roses. Za rep pa šablonico stebla iz istega Altenew seta. Dodala sem plastične učke. Z alkoholnim markerjem sem naredila temnejše črte na muci. Bel kožušček pa je jajčka. 


Banner sem izrezala s pomočjo Spellbinders šablone. Dodala sem napis vse najboljše od Najlepšega para. Številko sem izrezala s šablono Cottage Cutz Sugar & Cream.
 


Krasno nedeljo vam želim.
Tamara

4 komentarji:

  1. Dobro si se znašla :)
    Muca je nadvse srčkana

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlično improvizirana mucka. Nadvse ljubka je! :)
    Sicer pa mi je všeč celotna voščilnica, barve, postavitev in vsi detajli.
    Totalno kjut. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tamara, fantastično si se znašla! Ljubka mucka in prav takšna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito si uporabila različne pripomočke in ustvarila nadvse luštno mucko. Voščilnica je zelo lepa. Lp

    OdgovoriIzbriši