sreda, 26. april 2017

Voščilnica: Testiram Novosti

Hej,
Tokrat sem testirala nekaj novosti zame, čeprav so že nekaj časa v moji spletni trgovinici. Heh, si morate mislit :) Ja, prvič sem uporabila chipboard izrezek. Odločila sem se, da uporabim tole čudovito čipkasto oblekico proizvajalca Crafty Moly s Poljske. Moram reči, da so me tile chipboardi totalno očarali, tako so čudoviti in naredijo voščilnico še bolj posebno. Ste že uporabile chipboarde na svojih voščilnicah?


A veste, da jih lahko senčite, pobarvate z različnimi mediji, nanesete teksturno pasto za še več dimenzije? 

No, jaz sem se za prvič odločila, da mojo oblekico okrasim z enim novim izdelkom: Nuvo Crystal Drops. Uporabila sem Nuvo Crystal Drops Teal / Blue - Neptune Turqouise s perla finišem, ki se ravno ujema z vzorčastim papirjem, ki sem ga izbrala. Kot pravijo vaja dela mojstra, je potrebno tudi malo vaje, da ti uspelo lepe perlice. 
Obstajata dve različni vrsti Nuvo Crystal Dropsov: take, ki imajo perlast finish in take, ki imajo moker oz. glossy finish. Potem pa so tukaj še Nuvo Glitter Drops z bleščicami in Nuvo Jewel Dropsi, ki se posušijo prozorno, kot nekakšne nežno obarvane kapljice vode. 



Oblekico sem prilepila na bel Kvadrat s šivi od Najlepšega para. Ime sem izrezala s črkami Journaling Alphas od Neat & Tangled, tako da sem uporabila in-lay tehniko. Izrezane črke sem prilepila nazaj v negativ.

Voščilnico pripnem v Galerijo meseca aprila Najlepši par.

Bodite lepo in ustvarjalno.
Pozdravček,
Tamara

1 komentar:

  1. Test novih izdelkov je popolnoma uspel. Krasna voščilnica in oblekica je zelo ljubka.

    OdgovoriIzbriši