ponedeljek, 6. februar 2017

Valentinovo

Ojla,
Danes pa se javim z voščilnicami za valentinovo. Uporabila sem rezalno šablono Simon Says Stamp Stacked Hearts v kombinaciji z lepilom z lističih Stick It za lažje lepljenje tako delikatnega izrezka. Srčke sem izrezala iz belega in rdečega papirja ter tako naredila dve voščilnici. Pri desni sem uporabila in-lay tehniko. V bel izrezek sem vstavila rdeče srčke na svoje mesto ter jih premazala z markerjem Wink of Stella - prozornim, da sem dodala bleščice. Pri levi voščilnici pa sem vstavila samo dva srčka, katera sem pobarvala z zlato barvo iz Gansai Tambi Starry Colors. Dodala sem le še napis iz seta štampiljk Zate, katerega sem odtisnila s pomočjo Mistija












Pozdravček, 
Tamara

4 komentarji:

  1. lepi voščilnici si naredila za valenitinovo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si se poigrala s to šablono.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita šablona in krasni voščilnici. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Simpatični sta in lepo sestavljeni. Pri drugi si imela kar precej dela.

    OdgovoriIzbriši