petek, 2. december 2016

Praznične voščilnice - Čarobni prazniki

Danes sem uporabila "sestrice" rezalnih šablonic Funky Flakes in sicer štampiljke Bring On The Snowflakes od Cas-ual Fridays. Niso čisto enake, se pravi niso pripadajoče štampiljke, so pa zelo podobne, zato so me seveda očarale. Snežinke sem odtisnila na belo osnovo za voščilnico z modro blazinico Simon Says Stamp. Potem sem si z rezalnikom narezala bele trakove 1" široke in jih senčila z isto modro blazinico. Izrezala sem še malce manjše rjave kose papirja in na njih odtisnila napis s pomočjo Mistija. Uporabila sem blazinico VersaMark, ker sem želela uporabiti bel embossing prah WOW opaque bright white (SF - super fine). Napis sem prilepila na voščilnico in viola. Končano.

Pri spodnji verziji sem osnovo za voščilnico maskirala z maskirnim trakom in odtisnila snežinke. Nato sem maskirni trak odlepila in odtisnila napis seveda spet z Mistijem. Za lepši zaključek med napisom in ozadjem sem uporabila ploščo za utore Martha Stewart in naredila dva utora.

Bodite prav lepo <3
Tamara

1 komentar: