ponedeljek, 20. junij 2016

Sivka

Prijateljica je potrebovala voščilnico za taščo. Obvezen motiv sivka, pa ravno takrat je bila razprodana. 

No, nekako sem bom že znašla, sem si mislila. Prešine me ideja, da jo probam "narisati" sama z alkoholnimi markerji s pikicami v vijolčnih odtenkih. Mislim, da sem se kar celo uro ukvarjala s testiranjem, če bo to sploh izvedljivo. V skrajni sili pa je bil plan B, da sivko naprintam. Na koncu je nastalo tole, presodite same, če je sploh kaj podobno sivki ;)























Za izdelavo voščilnice sem tokrat uporabila le šablonice in štampiljke Najlepši par.
Za popolno pozicioniranje in odtis štampiljke sem uporabila  MISTI-ja.

Pripenjam jo v Tinino Galerijo Junija.

No, sedaj se je šablona sivke pridružila v moji kolekciji Tininih krasnih otročičkov. OLEEEE! Da, pa ni samevala v paketku na poti do mene, sem naročila še njene bratce in sestrice :) JA! spet sem zapravljala (preveč), ampak saj se ve kako je z nami odviskini Najlepšega para: vedno najdemo dovolj prostora za nove igračke. 



En krasen začetek tedna vam želim!
Tamara

4 komentarji:

  1. Krasna voščilnica, lepo si zadela sivko. To pa je bil nakup, ampak kaj če brez Najlepšega para ne gre.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si narisala sivko. Skoraj ne bi rabila šablonic. :-) Ampak, ni ga čez novo igračo. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si se znašla in s pikicami naredila sivkine cvetove.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čisto fajn je tale tvoja sivka v vazi. Z novimi pridobitvami pa bo še veliko lažje :)

    OdgovoriIzbriši