torek, 3. maj 2016

Čipkasta kolekcija ZATE - Najlepši par

Čisto navdušena sem pred časom naročila Tinine rezalne šablone čipke. Po prvem testiranju sem se zaljubila v te čipke. Nastala je ideja, da uporabim negativ rezalne šablone zate, ker pa mi sam negativ ni bil všeč, sem na rjavo osnovo skozi negativ odtisnila še štampiljko zate. To je šlo z mojim super pripomočkom po imenu MISTI mega hitro. Dodala sem napis najlepše želje. Tinino darilo mini metuljčke in številko 50 (to je edina šablona, ki ni od Najlepšega para).























No, ker pa sedaj verjetno že veste, da delam po principu, da vedno naredim več voščilnic hkrati in s tem prihranim veliko časa, se prepustite Čipkasti kolekciji Zate:







Spodnji voščilnici sem dodala Altenew metuljčke in sequinčke. 


























Mislim, da je tale kolekcija kot nalašč za Maj-evo galerijo.

Lepo se imejte.
Tamara

13 komentarjev:

  1. Tamara, tako zelo lepe so! Čudovito nežne...

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa kolekcija čipkastih voščilnic. Všeč mi je ideja z negativom in štampiljko. Lepo pride do izraza.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo čipkasto kolekcijo si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tamara,
    danes sem "odkrila" tvoj blog in ga "v šubu požrla"! Kakšne noro lepe stvari izdeluješ, čudovito! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovite, tale čipka je res nekaj posebnega, ane?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nimam besed za to čipko. Tina je res naredila nekaj izjemnega! <3

      Izbriši
  6. Fantastične so in res so te čipke vau :)

    OdgovoriIzbriši
  7. kakšne neverjetno elegantno serijo si naredila, vidim, da si bom morala omisliti te čipke, bravo, bravo ... pa altenew tudi ...

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovit kupček voščilnic. Najbolj pa mi je padla v oči tista s Altenew metulji.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo so lepe in tele čipke so res čudovite. Tista z Altenew metulji je pa top!

    OdgovoriIzbriši