nedelja, 23. november 2014

Mavelu blog hop - Bodi moj prijatelj!

Na Mavelu.com se ustvarjalke igrajo blog hop in podarjajo lepe nagradice.

Mojo voščilnico prijavljam k Metuljčici. Krasno je uporabila štampiljke na premo masi.  Jaz pa sem uporabila štampiljko s slovenskim napisom, katero sem za darilo dobila pri nakupu v njihovi super fajni spletni trgovinici.




Tamara

5 komentarjev:

  1. Oooo kako lušna voščilnica je nastala :) Tamara hvala za lepe besede in seveda ker se igraš z nami na našem blog hopu na Mavelu.com :) Pozdravček,

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš je slatka. Sviđaju mi se pera u bojama.
    LP, Martina

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna CAS voščilnica, barvna peresa jo lepo poživijo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa misel se poda k barvnim peresom na tvoji lepi voščilnici. Hvala za pohvalo. Vesela sem, da si pritisnila modri gumbek in da se igraš z nami.

    OdgovoriIzbriši